wtorek, 25 czerwca 2013

Test kosmetyków - L'oreal Preference Wild Ombres


Jako, że ostatnio miałam wielką ochotę na jakieś zmiany, postanowiłam pofarbować włosy. Bałam się drastycznego efektu, dlatego zainwestowałam w farbę do włosów, L'OREAL PREFERENCE WILD OMBRES. I to był strzał w 10!





http://www.mojeciuchy.pl/entityfiles/pictures/specjalista_arts/pic1/54730.jpg


cena ok. 30-35 zł (mnie udało się kupić po promocji za 25 zł)


Co obiecuje producent?
Efekt Ombré Hair to włosy rozjaśnione na długości i końcach, dające wrażenie rozświetlonego, pełnego blasku, letniego looku.
To najmodniejszy look sezonu, który z łatwością możesz uzyskać sama w domu.
Zestaw Préférence Wild Ombrés to nowy, prosty sposób na uzyskanie stopniowanego koloru. Produkt łączy technologię lekkiego kremu rozjaśniającego i Aktywator Połysku, aby zapewnić efekt rozjaśnionych, błyszczących i aksamitnych włosów.
Szczotka Ekspert zaprojektowana specjalnie po to, by z łatwością i precyzją nadać efekt Ombré.

Moja ocena:
Produkt na 6 z plusem!!! Dzięki szczoteczce znajdującej się w opakowaniu, z łatwością można uzyskać stopniowanie koloru. Nie ma mowy o sztucznej kresce oddzielającej kolory.
Aplikacja czy też samo łączenie składników jest bezproblemowe, tak więc każdy początkujący nie ma się czego obawiać.
Nie ma co się rozpisywać producent spisał się, traf w 10.

Ja osobiście do koloryzacji użyłam Ombres nr 2. Choć początkowo bardzo się bałam rudych połysków czy też dość drastycznej zmiany i sztucznego koloru, moje wątpliwości poszły precz. Włosy po farbowaniu wyglądają bardzo naturalnie, nie posiadają rudego odcienia i co najważniejsze moje włosy nie uległy większemu zniszczeniu, być może to zasługa 3 odżywek, które użyłam po koloryzacji, jednak nie zmienia to faktu, że moje włosy pozostały praktycznie bez zmian.
Tak więc serdecznie polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz